Правила магазину

Загальні правила нашої роботи:

  • 1. Відправка кожного дня після 18:00 окрім вихідних Мінімальна сума замовлення 500 грн.
  • 2. Працюємо лише на території України. Доставки в інші країни немає.
  • 3. Відправляємо товари такими транспортними компаніями:
    • - Нова пошта (щодня крім суботи та неділі)
    • - Делівері (щодня крім суботи та неділі)
  • 4. Приймаємо такі оплати:
    • -оплата на рахунок ФОП для фізичних осіб
    • - післяплата по  частковій передоплаті (тільки при відправленні Новою Поштою, комісія на покупці)
    • - безготівковий розрахунок для ФОП-платників єдиного податку
    • -безготівковий розрахунок для юридичних осіб та платників ПДВ. (Укладення договору на вимогу, рахунок відправимо на пошту. До ціни на сайті додаємо ПДВ)

Процес та правила нашої роботи:

Ви оформляєте замовлення через сайт.

Щодня ми отримуємо багато замовлень.

Замовлення приймаються лише через сайт. Телефоном, вайбером, поштою ми замовлення не приймаємо.
Мінімальна сума замовлення 500 грн.

Оформивши замовлення, він потрапляє в загальну чергу на складання.

Усі замовлення обробляються у міру надходження. Для нас немає більш термінового чи важливішого замовлення.

В основному обробка займає від 3-х до 24 робочих годин.

Ми опрацьовуємо замовлення швидко, в основному в день надходження замовлення. Замовлення, які прийшли в суботу-неділю, опрацьовуються в понеділок.
У новорічний та великодній сезон можлива затримка – тому будьте терплячі та дочекайтеся дзвінка оператора.

Для збору одного замовлення потрібен час і праця наших комірників. Ми не можемо надіслати вам реквізити на оплату доти, доки відповідальний комірник повністю не збере ваше замовлення і не підтвердить наявність усіх замовлених товарів.

Будь ласка, не оформляйте замовлення, до-замовлення чи перезамовлення!
Якщо ви бажаєте швидко отримати товар і в повному обсязі, будь ласка, не плутайте нас і себе.

Ми працюємо за схемою:
один номер замовлення – одна оплата – один номер ТТН.

Цікаво: при зборі одного замовлення комірник може пройти до 2-х кілометрів по  складі із ящиком у руках.

! - не оформлюйте замовлення якщо не впевнені, що він вам потрібен! пошкодуйте ніжки наших дівчат, вони дуже втомлюються за день, Найсумніше - це робота на марно!

Коли ваше замовлення зібрано - вам передзвонить оператор, повідомить про наявність товарів, які ви замовили, обговорить деталі оплати та доставки.

У цей момент у вас є можливість:

  • - скасувати замовлення,
  • - замінити позиції,
  • -видалити або додати товари до замовлення за телефоном.

Після телефонного дзвінка ви підтверджуєте замовлення, і жодні зміни не приймаються.

Оператор відправить вам реквізити на оплату через смс або скине рахунок на пошту.

Цікаво: в день оператор здійснює близько 250 дзвінків та приймає близько 80 вхідних.

Не зліться, якщо у нас зайнято. Оператор просто робить свою роботу. Ви завжди можете написати нам на пошту mail@decorize.com.ua та отримати відповідь у найкоротший термін.

Після телефонного дзвінка оператор передає замовлення бухгалтеру, набирається накладна.

Відповідальна особа ще раз перевіряє товари на дефекти, пакує товар максимально компактно.

Ящик заклеюємо, передаємо пакувальникам які міряють розміри та габарити посилки.

Ваше замовлення повністю готове на відправлення.

Посилки запечатані та підписані під вас, зберігаються у нас на складі доти, доки ви не сплатите замовлення.

!Цікаво - на цьому етапі над одним вашим замовленням працює 8-10 різних людей.

Ваше посилка повністю готова на відправку.

Ми не можемо прийняти ще дозамовлення або змінити товари в ящику.

Не важливо оплатите її сьогодні або через кілька днів - товар для вас зарезервований, ящик повністю укомплектований.

  • - При оплаті замовлення до 15:00 – відправимо цього ж дня.
  • - При оплаті пізніше 15:00 – наступного дня
  • (Пам'ятайте про форс-мажори: погодні умови, відключення світла, несправність транспорту, проблеми в базах нової пошти або банку).
  • Завжди оформляйте замовлення заздалегідь, маючи кілька днів.

! Якщо ви відмовляєтеся від замовлення через кілька днів після підтвердження по телефону, ви потрапляєте в жовтий список покупців. Такі покупці обслуговуються в останню чергу, товар не збирається і не резервується без передоплати в 50-100 грн.

Будьте серйозні, серйозно ставтеся до чужої праці.

О 15:00 щодня ми перевіряємо сплати, які прийшли через банк.

Відповідальний оператор створює декларації транспортних компаній.

Співробітники клеять маркування, комплектуємо транспорт.

Нова пошта, делівері - відправляємо щодня

У день відправлення вам прийде смс із номером ТТН.

Якщо ви не отримали смс протягом 24 годин після оплати – напишіть нам на пошту mail@decorize.com.ua вказавши ваше ПІБ та номер замовлення – ми продублюємо номер ТТН на пошту.

Після отримання номер ТТН, будь ласка, слідкуйте за маршрутом вашого замовлення на сайтах Нової Пошти, Делівері.

Посилки зберігаються на відділеннях пошти лише 5 днів, потім автоматично повертаються назад.

Вчасно забирайте посилки у відділеннях пошти.

Обов'язково перевірте товар на цілісність на відділенні пошти. Ми не несемо відповідальності за дії працівників пошти.

Обов'язково пишіть претензію щодо компенсації збитків на відділенні пошти, якщо помічено бій товару.

! Клієнти, які замовили товар «накладеним платежем» і не забрали його на відділенні пошти, потрапляють у чорний список покупців. Обслуговування таких клієнтів можливе лише якщо клієнт компенсує вартість доставки посилки, яку він не отримав. Ми можемо відмовити у надсиланні «накладеним платежем» без пояснення причин.

Якість товару, обмін, повернення:

кераміка / метал / дерево / тканина

Дефекти

Друзі! Ми продаємо ФЛОРИСТИЧНІ МАТЕРІАЛИ!

Пам'ятайте про це!

Всі товари, які ми продаємо, зроблені вручну!!!

Допускаються дрібні дефекти, які не впливають на загальне враження про товари та можливість використання такого товару. У кожного з нас різні поняття про якість, для когось сучок у ящику не становить жодних проблем, а для інших - це брак.

НЕ приймаємо претензій щодо:

- не вистачає квіточки, листочка на гілці (не завжди квітки на гілці приходять у повному комплекті від виробника, іноді відриваються при транспортуванні. Ми можемо вкласти квітку, що бракує, в наступне замовлення, але відправляти її окремо не будемо. Всі залишки від відірваних квітів збираємо і даруємо на благодійні майстер-класи)
- розмір не відповідає в описі товару. (Ми міряємо розміри самі, але іноді може бути похибка в 2-3см, а також людський фактор)

- у кошиках з лози та бамбука не рівна ручка (це абсолютно нормально)

- в тканинних квітах є нитки та прострочки.
-металеві відра не для води, вони для декору.
-всі товари фарбуються вручну, пухирців фарби на виробі не є браком!

один і той же товар із різними джерелами світла

Колір товару

Колір може відрізнятись від фотографії. Ми спеціально не користуємося фільтрами та фотошопом, намагаємось максимально показати товар так, як він є, але відтінок товару на фото може відрізнятись від реальності.

На це впливає:

  • - модель вашого комп'ютера, планшета, монітора, налаштування яскравості, якими пошуковими системами ви користуєтесь і т.п.
  • - спотворення кольору на фото. У нас немає можливості фотографувати за денного світла. Всі товари фотографуються зі штучними джерелами світла, які можуть спотворювати колір, зробити картинку яскравішою або блідою.
  • - різні партії постачання. Один і той самий товар може мати різний відтінок. Це залежить від постачальника та партії.

Ми не приймаємо претензії «ця трояндочка червона, але не така червона», «я купувала раніше і біла була біліша», «у вас написано, що квітка малинова, а я вважаю, що це колір фуксії». Кожна людина має своє розуміння кольору. Ви завжди можете повернути товари, які вам не підійшли.

Повернення товару!

Ми без проблем приймаємо повернення товару, якщо він вам не підійшов за розміром, кольором, якістю, або ви замовили занадто багато однакових позицій.

Повернення приймається протягом 14 днів із моменту відправлення  посилки.

Повернення можливе:

  • - якщо товар не використовувався.
  • - у товарі збережено товарний вигляд та цілісність.
  • - збережено пакування.

Напишіть на пошту mail@decorize.com.ua, вказавши ПІБ, номер замовлення та товари, які ви бажаєте повернути. Ми надішлемо вам дані для відправки Новою Поштою.

Витрати за доставку при поверненні – на покупцеві! Повернення грошей - на  будь-яку карту протягом 3-х днів із моменту отримання посилки.

Заява для повернення товару .

Розробка сайтів WCube.com.ua