Як оформити замовлення?

ЯК ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ?

Реєстрація:При замовленні товару з нашого інтернет-магазину Ви можете зареєструватися або купити товари без реєстрації.

Для клієнтів з м. Тернопіль та області: Ми не відпускаємо товари безпосередньо зі складу. Усі замовлення приймаються лише в електронному вигляді через сайт. У нас немає доставки до дверей квартири. Ми можемо доставити безкоштовно ваше замовлення (тільки для власників магазинів та агенцій) від суми замовлення понад 2000 грн. Зробивши замовлення, через кошик у нас на сайті ви можете приїхати на склад і самі його забрати та сплатити.

Як оформити замовлення через кошик?

1. Вибираєте товар, який Вас зацікавив. Щоб збільшити фотографію та подивитися докладний опис товару та розмір - натискаєте на фотографію. Якщо на фото показано кілька кольорів - праворуч від фотографії є ​​спеціальна графа "колір" - в якій Ви маєте вибрати колір товару, який Вам потрібний. Якщо колірна гама не має значення або ви хочете придбати кілька штук різних кольорів - тоді у графі "колір" вказуєте "різних кольорів". Замовити товар певного кольору можна лише за наявності його у графі "колір". Якщо колір, який Вам потрібен, не вказаний у графі "колір" - значить він відсутній на складі.

2. Натискаєте на кнопку «додати в кошик» на всіх товарах з різних категорій, які Вас зацікавили. При цьому Ви можете одразу вказувати потрібну Вам кількість того чи іншого товару.

3. Перейдіть в кошик натиснувши на кнопку «Кошик» у правому верхньому кутку. (Бачите всі товари, які ви додавали).

4. Редагуєте кількість кожної позиції.

5. У кошику Ви можете видалити товари, змінити кількість, а також повернутись до магазину для продовження покупок.

6. Після того як Ви відкоригували Усі позиції, які вибрали – натискаєте на кнопку «Оформити замовлення» - заповнюєте форму замовлення – вказуєте ПІБ, місто, номер телефону, компанію перевізника та номер складу. Також Ви відразу вибираєте спосіб оплати: при отриманні на Новій Пошті - "накладений платіж" або ж оплата на картку ПриватБанку, безготівково з ПДВ або без нього.

7. Натискаєте кнопку «Підтвердження замовлення» - це остання стадія. Вітаємо! Дякуємо за оформлення замовлення! Протягом 5 хвилин на вказану Вами поштову адресу надходить лист із підтвердженням Вашого замовлення - лист надходить автоматично, тому не оплачуйте замовлення без підтвердження суми нашим менеджером!

Обробка замовлення складом займає від 2-х до 48 годин. Після підтвердження наявності товару на складі з Вами зв'яжеться менеджер для уточнення деталей. Після підтвердження замовлення Вам прийде SMS-повідомлення з реквізитами та сумою для оплати.

Що вписувати до графи «Додаткова інформація про замовлення»?- Якщо Вам потрібні документи з печаткою, при оформленні замовлення є спеціальне поле «Додаткова інформація про замовлення» - у цьому полі Ви повинні вказати, що Вам потрібні документи та написати Прізвище, Ім'я, По-батькові фізичної особи-підприємця, на яку ми випишемо документи. - Якщо Ви хочете відкласти товар на кілька днів – напишіть дату, коли ми повинні надіслати Вам товар.

Відправка товару:При оплаті на рахунок– ми відправляємо товари лише після надходження коштів на наш рахунок. Якщо оплата проводиться до 16:00, ми відправляємо Ваше замовлення в день оплати. Якщо гроші надходять на рахунок після 16:00 – ми надсилаємо Ваше замовлення на наступний робочий день. Якщо протягом 3-х робочих днів Ви не оплатили замовлення – Ваша коробка буде розформована та товар який Ви замовили – проданий. При оплаті на рахунок підприємця або оплаті з іншого банку – ми надсилаємо замовлення після надходження грошей на наш рахунок (це може зайняти до 3 днів). При цьому комісію банку сплачує покупець.

Номер декларації: СМС – повідомлення з номером декларації для отримання вантажу ми надсилаємо одразу після відправки товару.

Повернення/обмін товарів: Наша компанія дуже дбайливо ставиться до збору та упакування товарів. Всі замовлення збираються під контролем відеокамер, тому битих, ламаних і пошкоджених товарів з вини нашої компанії бути не може. Відео – підтвердження упакування Ваших товарів зберігається на нашому сервері протягом 12 днів з моменту замовлення. Ми не несемо відповідальності за пошкодження товарів під час транспортування, а також за послуги компаній перевізників. Усі наші товари сертифіковані. Увага, друзі! Товари з таких матеріалів як: дерево, лоза, бамбук, сизаль, солома і т.д. - НЕ МОЖУТЬ БУТИ ОДНАКОВИМИ, так як це натуральний матеріал. Ми не приймаємо претензій типу "Чому вигин ручки різний" або "Стирчить сучок з кошика" або "Різний відтінок товарів".

Ви маєте право повернути або обміняти товари, які не підійшли Вам протягом 14 днів з моменту відправлення товару компанією - перевізником. При цьому ми повернемо Ваші гроші на будь-який картковий рахунок або обміняємо замовлення на інші товари. При поверненні/обміні товару оплата за доставку за покупцем. Купуючи у нас товари, покупець погоджується із правилами, описаними на сайті www.decorize.com.ua.

Заява повернення товарів.

Розробка сайтів WCube.com.ua