Півонія 2 квітки і бутон коралова
Країна імпорту Польщ
Висота 72см, висота з зеленню і квітами 37см
Діаметр однієї квіточки 11см, 10см, діаметр бутона 4см
матеріал тканина
- Розмір знижки залежить від суми замовлення.
-
Додаткова знижка нараховується на ціну , по якій ви купуєте товар
- - Якщо ви купуєте упаковками – знижка нарахується на ціну “упаковками”.
- - Якщо купуєте поштучно – на ціну “поштучно”.
- Додаткову знижку нараховує менеджер, в корзині вона не відображається.
-
Система нарахування додаткової знижки:
- - Від 2000грн – до 3000грн – 3% знижки
- - Від 3000грн – до 4000грн – 4% знижки
- - Від 4000грн – 5000грн – 5% знижки
- - Від 5000грн – 6000грн – 6% знижки
- - Від 6000грн – 7000грн – 7% знижки
- - Від 7000грн – 8000грн – 8% знижки
- - Від 8000грн – 14000грн – 10% знижки
- - Більше 14000 - 15% знижки
- Додаткова знижка надається на всі товари, крім одноразового посуду. На одноразовий посуд максимальна додаткова знижка 5%.
-
Відправлення замовлень по Україні:
- Нова Пошта. (відправляємо понеділок-пятниця)
- Укрпошта (відправляємо 3 рази на тиждень)
- Делівері (Відправляємо 2 рази на тиждень)
- Самовивіз у м. Тернопіль (видаємо замовлення оформлені лише через сайт. Виставкового залу немає).
- Відправка в інші країни (мінімальна сума замовлення 3000грн) - за умови попередньої оплати через перевізників або будь яку транспорту компанію на вибір клієнта. Пошук перевізника - особистий обовязок покупця.
- НЕ ПРАЦЮЄМО з росією та білорусією.
- Приймаємо повернення протягом 14-ти днів з дня покупки, за умови, що товар не був у користуванні, збережений товарний вигляд та оригінальна упаковка.
- Вартість зворотньої доставки оплачує покупець. (Можливе оформлення безкоштовного "легкого повернення Нової пошти" за домовленістю)
- Повернення коштів, здійснюється протягом 3-х робочих днів після отримання посилки.
- Для повернення товару вам необхідно заповнити бланк повернення, надійно запакувати товари та написати нам на пошту: mail@decorize.com.ua. Та зателефонувати у робочий час за телефонами : 0503714433, 0675321277, 0503451335, 0935185166 - ми надамо дані для відправки.
При отриманні замовлення покупець повинен перевірити кількість та цілісність товару. В разі виявлення дефектів чи пошкодження з вини кур’єрської служби, відшкодування вартості товару здійснюється кур’єрською службою згідно Претензії, яка складається покупцем безпосередньо на відділенні. Без складеної претензії на відділенні пошти – скарги щодо бою, ламу та браку не приймаються.
Ми залишаємо за собою право вносити невеликі зміни в готове замовлення. При замовленні менеджер в телефонному режимі уточнить всі деталі. Дякуємо за розуміння!