Загальні правила нашої роботи:
- 1. Замовлення приймаємо лише через сайт.
-
2. Відправляємо такими транспортними компаніями:
- - Нова Пошта (кожного дня крім суботи та неділі)
- - Укрпошта (3 рази на тиждень)
- - Делівері (2 рази на тиждень)
-
3. Приймаємо такі оплати:
- - оплата на рахунок ФОП для фізичних осіб
- - накладений платіж (нова пошта, з мінімальною передплатою)
- - безготівковий розрахуно для ФОП – платників єдиного податку
- - безготівковий розрахунок для платників ПДВ (Укладення договору на вимогу, до ціни додаємо ПДВ)
- 4. Відправляємо день в день якщо оплата зарахувалась нам на рахунок до 15:00
Процес та правила нашої роботи:
- Ви оформляєте замовлення через сайт. Замовлення приймаються лише через сайт. Будь ласка, оформляйте замовлення зареєструвавшись для можливої участі в акціях, бонусних програмах. Замовлення без реєстрації також приймаються, але в такому випадку ви не зможете користуватись привілегіями зареєстрованих покупців. Телефоном, вайбером, поштою ми замовлення не приймаємо.
- Оформивши замовлення, він потрапляє в загальну чергу на склад. Усі замовлення обробляються у міру надходження. Для нас немає більш термінового чи важливішого замовлення. Зазвичай обробка займає від 3-х до 24 робочих годин. Замовлення, які прийшли в суботу-неділю, опрацьовуються в понеділок. У новорічний та великодній сезон можлива затримка
-
Коли ваше замовлення зібрано - вам передзвонить оператор, повідомить про наявність товарів, які ви замовили, обговорить деталі оплати та доставки. У цей момент у вас є можливість:
- - скасувати замовлення,
- - замінити позиції,
- - видалити або додати товари до замовлення по телефону
Після телефонного дзвінка ви підтверджуєте замовлення, і жодні зміни не приймаються. Оператор відправить вам реквізити на оплату.
В цей самий момент ми повністю резервуємо вам товари, комплектуємо посилку.
- Покупець оплачує замовлення. Після зарахування коштів – ми відправимо вам на пошту фіскальний чек. Це підтвердження вашої покупки. При зарахуванні оплати до 15:00 – ми відправимо вашу посилку Новою поштою в той самий день.
-
Повідомлення з номером ТТН надсилаємо приблизно в 18:00 за допомогою смс або через viber (бізнес чат). Якщо вам не надійшло повідомлення з номером ТТН – слідкуйте за посилками в додатку Нової пошти, або напишіть нам на пошту. Посилки на відділенні зберігаються 5 днів. Якщо ви бажаєте продовжити термін – зверніться будь ласка по гарячій лінії Нової Пошти. Не забрані посилки повертаються нам.
Якщо ви замовили наложенний платіж і не забрали посилку на протязі 5ти днів - Кошти перередоплати 100-200грн при поверненні чи відмові посилки НЕ повертаються. Якщо ви повністю оплатили товар і не забрали посилку на пошті і вона повернулась нам назад – ми відправимо її ще раз при компенсації зі сторони покупця вартості перевезення.
- Обмін чи повернення можливий на протязі 14ти днів з дня відправки посилки.